۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد؛

عملیات امداد رسانی در عمق ۲۹۰ متری زمین برای نجات کارگر محبوس

عملیات امداد رسانی در عمق ۲۹۰ متری زمین برای نجات کارگر محبوس

قم- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران در عمق ۲۹۰ مشغول عملیات امدادی هستند گفت: تلاش برای نجات یک کارگر محبوس در این معدن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بهرامی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام حادثه ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ از توابع بخش کهک در ساعت ۱۲:۰۳ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم، در دقایق اولیه تیم واکنش سریع و تیم آنست وارد منطقه شدند و بعد از کسب اطلاعات اولیه تیم‌های مختلف امدادی با دستگاه‌های پنوماتیک به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در دقایق اولیه حادثه با توجه به اینکه از طرف مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان قم به سازمان امداد و نجات این خبر اعلام شده بود دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر و دکتر قوسیان مقدم دبیر کل و همچنین رئیس سازمان و امداد و نجات به صورت تلفنی جزئیات حادثه ریزش معدن منگنز را پیگیری کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران در عمق ۲۹۰ مشغول عملیات امدادی هستند گفت: تلاش امدادگران برای پیدا کردن کارگر مفقود شده که از واحد HSE معدن به هلال احمر استان اعلام شده ادامه دارد تا خانواده‌ها و کارگران را از نگرانی دربیاورند.

بهرامی تصریح کرد: ۳۵ امدادگر و نجاتگر و تیم واکنش سریع هلال احمر استان قم در این حادثه مشغول خدمات امدادی هستند و همچنین چندین دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در این عملیات به کار گرفته شده است.

کد خبر 5150496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha